Azt hiszem ha a regisztrálás nehézségein átestem, beavatott lettem. Mindenbe. Ami ilyen hosszadalmas, az mindenre feljogosít. Mindenre. Leginkább arra, hogy írjak. Ezzel élnem kell, ha egyszer megharcoltam érte...

Hangzatos dolgot is mondhatnék, miért álltam neki blogolni, mint a nagymenők. De az igazság hogy csak azért, mert nem tudom, hogy kell honlapot készíteni, és "önkifejezhetnékem" van mostanság. Méghozzá azért, mert egyre inkább elszakadok mindentől-egyáltalán nem rossz értelemben-azthiszem.

Ez a blog igazából azt kívánja bemutatni, milyen érdekes, néha vicces a mindennapi evickélés ebben a világban, ha nincs "miért", és nincs "miért ne". Persze néha van miért, és akkor harcolunk, vagy ha úgy kívánja a sors, elengedünk és remélünk.

De néha csak iszunk, és éneklünk.

...Most széppé, és hangulatomnak megfelelővé varázsolom a blog kinézetét (ha nem áll utamba az informatika és a windows csodája) , aztán írok olyat is, ami érdekes. Nekem legalábbis. A többi a Te bajod, kedves olvasó. (Mondtam én, hogy inkább játsz a gyerekkel, mondtam én, méghozzá milyen előre!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lebegesesmindenmas.blog.hu/api/trackback/id/tr711371359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása