Amúgy, SÜN.

2009.09.21. 20:22

Nem tudom meséltem-é már, de amikor én fáradt vagyok, rossz a kedvem, és jelentős mennyiségű csalódás és elkeseredés telepszik meg a lelkemben, kissé furán viselkedem. Ilyenkor vagy rettentő mély letargiába esem, de olyanba, hogy a lelkemből kisugárzó negatív energia megöli a madarakat, és a kisgyermekarcokon könnyeket fakaszt- vagy egyszerűen idiótává varázsol. Ma a második történés ment végbe. Ilyenkor nem bánom égetni magam, se másokat. De csak viccesen. Finoman. SÜN. Lefénykardoztam egy 30cm-es marcipánrúddal a járókelőket, casa bonitát énekelve, és SÜNT kiáltva az utcza emberének, hátha tanulnak belőle. De nem, ők még mindig közönyösek. Komolyan, hogy állhatja ezt meg valaki szó nélkül?

Szerző: Seraphine

3 komment

Címkék: közöny

A bejegyzés trackback címe:

https://lebegesesmindenmas.blog.hu/api/trackback/id/tr111397885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiagirl 2009.09.22. 07:57:57

menj aludni... -.-"XD

Longinus 2009.09.26. 13:06:45

Aludni nem tud, viszont egyenes úton van a bekattanás felé...
Én már akkor is elgondolkodok rajta hogy normális vagyok-e amikor Goth zenét üvölttetek a kocsiban fennhangon a városban. Kicsivel később, engedve a képzelt társadalmi nyomásnak végigtüccögök megint a városnak csúfolt falun valami progresszív "diüm dissn diüm dissn" zenével...

Seraphine 2009.09.30. 20:01:55

Így szép az élet, tudnád néha én miket csinálok :)
süti beállítások módosítása