Betegen, vidáman.

2009.09.16. 23:47

Pont olyan vagy, mint az első részeg csókom: megnyugtató, izgalmas, hazug, és édes...kár hogy nem vagy igazi. (Csak rád jobban emlékszem...)

Buszon utaztam hazafelé, pár látomás és eszméletvesztés kíséretében. Beteg vagyok. Eléggé... De nincs kedvem hozzá, úgyhogy nem veszem tudomásul. Rétest eszek tejjel: ilyen se volt még. De azért elég unalmas, nem?

Mindenesetre... fura hangulatot eredményez....Nem tudok aludni, nem nagyon eszem, beteg vagyok, és van okom a rosszkedvre. De nincs kedvem hozzá.

Eltűnésem oka a szent tékom akarata volt, az Ő útjai ugye kifürkészhetetlenek. Ha tudtam vona, se lett volna sok kedvem írni, mivel összevesztem valakivel, aki fontos nekem. Természetesen nekem volt igazam (mivel én én vagyok...és a saját szempontjából nézve mindenkinek igaza van...), de ennek ellenére bűntudatom volt, és félelmek gyűltek körém. Az ember néha azokat is szereti, akik nem értenek vele egyet. Néha... Azthiszem jobb, ha legközelebb nem foglalkozom semmivel ilyen mélységig, mert akkor megtalálok olyan igazságokat, melyek megkötik a kezem, és nem hagyják, hogy elfogadjam a barátaim tévedéseit szó nélkül. Elfelejtettem... szó nélkül nem kell elfogadni...de igenis el kell... Türelmesebbnek kellett volna lennem, mert ha ebben a helyzetben az én nézőpontom is volt az igazságközelibb, igazából tudhattam volna hogy lényegtelen maga a vita. Ő nem változik, én nem változok. Akkor meg fontosabbnak kellett volna lennie a barátság változatlanságának. De még nem késtem el. :)

Amúgy sose akarj arra ébredni, hogy épp hánysz. A legtöbb esetben a váratlanság vicces számomra-most nem volt.

Nem hiszek a szerelemben, csak érzem, azt hiszem. De tévedhetek. :)

Bály dö vély: holnap ötkor kelek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lebegesesmindenmas.blog.hu/api/trackback/id/tr521387477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiagirl 2009.09.18. 17:08:49

Na tesóó! Gyógyulj meg! Mióta nem beszéltünk? Sose vagy ilyenkor...
süti beállítások módosítása