Mert, hogy.

2009.09.21. 20:06

Hmm. A mai napomból kétség kívül nem sikerült kihozni a várakozásnak megfelelő történéseket. De sokkal több mindent ki lehetett belőle hozni, mint gondoltam. Talán jó úton haladok, ha el akarok engedni valakit igazából. Nem szó szerint... csak élek nélküle. Kellemetlen, talán kicsit unalmas, de igyekszem a személyisége hiányzó jegyeit a magaméba ültetni. Ha ez sikerül, akkor már nagy gond nem lehet. Talán sikerül is, hiszen az emberek kezdenek kedvelni, ami elég ritka, ha rólam van szó. Főleg úgy, mint a mai nap folyamán. Bocs a stílusért, álmos vagyok. Azthiszem kezdek elszakadni tőle úgy, hogy ugyanúgy szeretem. Elég érdekes, kellemes, és pozitív érzés ez. Mintha a függőséget a lehetőség váltaná fel, a korlátlan, végtelen lehetőség mindenre. Persze ettől még nem veszítem el jobban, csak végre felfogom, hogy amit látok benne, nem egyedüli, vagy megismételhetetlen. Hiszen még én magam is meg tudom ismételni valamilyen szinten. Eközben azt is megértettem nagy nehezen, hogy az életem lehetőségei nem merülnek ki az elkövetkezendő egy-két, vagy akár öt évben. Lehet, hogy most nem látom pár évig, az is lehet, hogy soha többé... De az is lehet, hogy egyszer még összefutunk, és addigra érdemes is lesz figyelnem rá, nem úgy mint most. Most is ott van, ami lényeges, de egyenlőre nincs értelme sóvárogni, mert csak egyedül szabadulhat ki abból, amiben van. Fasza, hogy ezt senki nem fogja érteni, de most nem érdekel :) Még akkor is ráérek majd reménykedni, úgy gondolom. Addig pedig haverkodom, és nem hagyom hogy ő legyen a világom. :) 

Na szóval. A mai napom várakozással telt. A várakozás pedig hiábavaló volt. De kihoztam a lehető legjobbat abból ami volt, a vágyakozásom romjaiból. Egész szépen összehoztam, hiszen jó kedvem van. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lebegesesmindenmas.blog.hu/api/trackback/id/tr731397837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása